Thursday, May 16, 2013

Happy teachers day....

Bulan Mei sememangnya bulan yang istimewa for my self... first is my birthday, n today is teachers day... (but myself is pendidik , me as lecturer not a teacher) tapi lebih kurang la kan.. huhuhu.. so i want to wish to all my teacher n lecturers in Sek. Agama Sri Wilayah, S.K. Convent Sentul, Kuala Selangor Sains Secondary School, Politeknik Johor Bahru, n UUM, yg telah mendidik, memberi ilmu, guidance, nasihat to myself, hingga hari ini saya berjaya menjadi seseorang yang memang menjadi cita-cita semasa kecil... when people ask me, what you want to be? i will answer i want to be a teacher... Alhamdulillah.. memang jiwa pendidik dah sebati sejak azali.. huhuuhuhu.... 

Happy teachers day to all my friends yg nerkhidmat sbg pendidik... (^_^)

No comments:

Post a Comment